Yorum Yaz

HAKSIZLIK (düzenleyip daha çok kanıt ekledim bi tekrar bakın)




  • Konu Sayısı: 9
  • Yorum Sayısı: 21
  • Saygı Puanı: 1
  • Steam Level:
Sad  11.01.2017, 21:46 (Son Düzenleme: 12.01.2017, 00:12, Düzenleyen: ibrahim221bursa(TR).)
#1

Burda çok büyük bir haksızlık var ben jail de yedek ken red e sordum mehter marşı açmak yasakmı die onlarda yasak değil dediler ama ben birkaç gün sonra mic ten müzik açmaktan perma mute yedim keleş abiyle konuştum oda açmayacağını söledi benim ilk haksızlık yediğim yer benim daha ilk perma mutem olmasına rağmen uyarı almadım direk muteyi yedim. 2. si ise orangeye girdiğimde adamın dakikalarca müzik açıp ona bişey olmaması ama benim 20-30 sn max açtığım mehter marşı yüzünden perma yemem. nese asıl konuya gelirsek bu adamda perma mute yemeli ben yediysem. (ayrıca çocuk 8-12 sn arasında küfür edio.) Ayrıyeten ben perma yediğim için 3kez özür yazdım foruma takan olmadı ama ben yinede hepinizden özellikle keleş abi ve kerem abiden özür dilerim.




bu arada ben sadece birtane atmışım diğerlerini atmayı unutmuşum şimdi düzenleyip yeniden yazıyorum. çocuk 4-5 dk boyunca müzik çaldı aha diğer kanıtlar.
https://www.youtube.com/watch?v=uotv5oe7...e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=PpX7I2s4...e=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=RCTT25Nb...e=youtu.be

ve evet orange de berbatım. ben orange ye girdiğimde çocuk zaten şarkı çalıodu.dombra nın ve diğer yabancı şarkının tamamını gözümün önünde çaldı ben girmeden önce çaldımı çalmadımı bilmem.
imza 9g3k79.jpg

CcC Özürlü Baykuş CcC
Profesyonel Oyuncu




  • Konu Sayısı: 42
  • Yorum Sayısı: 1,264
  • Saygı Puanı: 47
  • Steam Level:
11.01.2017, 21:48
#2

İcabına bakarlar , sen gerekeni yapmışsın .
imza                                         lNdj4h6SQ6XQI.gif





  • Konu Sayısı: 9
  • Yorum Sayısı: 21
  • Saygı Puanı: 1
  • Steam Level:
11.01.2017, 22:13
#3

tamam yeterki gereği yapılsın gerisi umrumda değil.
imza 9g3k79.jpg

TF2 Turkiye # FIRINCI
Genel Admin


Genel Admin


  • Konu Sayısı: 63
  • Yorum Sayısı: 1,444
  • Saygı Puanı: 25
  • Steam Level:
11.01.2017, 23:22
#4

Aslında çok uzun bir şekilde calarsan Perma mute atılır yani sonuçta oyuncular rahatsız oluyor , o yüzden Keleş gereğini yapmış yani affeder mı bilmem .
imza dPVlL4.gif





  • Konu Sayısı: 9
  • Yorum Sayısı: 21
  • Saygı Puanı: 1
  • Steam Level:
11.01.2017, 23:51
#5

(11.01.2017, 23:22)TF2 Turkiye # FIRINCI Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aslında çok uzun bir şekilde calarsan Perma mute atılır yani sonuçta oyuncular rahatsız oluyor , o yüzden Keleş gereğini yapmış yani affeder mı bilmem .

ben max 20-30 sn arası çalmıştım ve bu konu hakkında 3 kez özür yazdım foruma. ama artık keleş abinin insafına kaldığı için elimden bişey gelmez.
imza 9g3k79.jpg

TF2 Turkiye # FIRINCI
Genel Admin


Genel Admin


  • Konu Sayısı: 63
  • Yorum Sayısı: 1,444
  • Saygı Puanı: 25
  • Steam Level:
12.01.2017, 01:43
#6

Yani sonuçta fazla acmissiniz Keleş de haklı olarak Perma mute atmış yani beyfendi açılamaz ayrıca 20_30 saniye çok uzun bir süre .
imza dPVlL4.gif





  • Konu Sayısı: 9
  • Yorum Sayısı: 21
  • Saygı Puanı: 1
  • Steam Level:
12.01.2017, 16:13
#7

(12.01.2017, 01:43)TF2 Turkiye # FIRINCI Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yani sonuçta fazla acmissiniz Keleş de haklı olarak Perma mute atmış yani beyfendi açılamaz ayrıca 20_30 saniye çok uzun bir süre .

tmm anlıyorum cevabın için saol.
imza 9g3k79.jpg

Golden Boy Keor
Profesyonel Oyuncu




  • Konu Sayısı: 19
  • Yorum Sayısı: 645
  • Saygı Puanı: 8
  • Steam Level:
12.01.2017, 18:22 (Son Düzenleme: 12.01.2017, 18:23, Düzenleyen: Golden Boy Keor.)
#8

Ortada haksızlık yok bro onlar düz oyuncu sen onlara güvenip niye şarkı açıyorsunki !kurallar komutu boşamı duruyor ayrıca mehter marşı yasak değil diye bir saçmalık olamaz zaten

uyarılmak zorundada değilsin her oyuncu kuralları kabul etmiş sayılır
imza
İlk Zamanlarımda Bana Birgün İyi Niyetinden Başın Yanacak Derlerdi Ben Dinlemezdim Bugün Görüyorumki Haklıymışlar.





  • Konu Sayısı: 9
  • Yorum Sayısı: 21
  • Saygı Puanı: 1
  • Steam Level:
12.01.2017, 18:54
#9

(12.01.2017, 18:22)Tf2Türkiye # Böcek Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ortada haksızlık yok bro onlar düz oyuncu sen onlara güvenip niye şarkı açıyorsunki !kurallar komutu boşamı duruyor ayrıca mehter marşı yasak değil diye bir saçmalık olamaz zaten

uyarılmak zorundada değilsin her oyuncu kuralları kabul etmiş sayılır

böcek ben zaten permamı kabul ediom ve affedilmeyi bekliom burda asıl demek istediğim o çocuğun nie perma yememesi ?
imza 9g3k79.jpg

Yorum Yaz



Bu sayfayı görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi