Yorum Yaz

Benim hakkımda bildiniz ve bilmediniz seyler
Only Man
Profesyonel Oyuncu




  • Konu Sayısı: 302
  • Yorum Sayısı: 630
  • Saygı Puanı: 25
  • Steam Level:  
Heart  4.10.2015, 16:11 (Son Düzenleme: 14.05.2016, 09:40, Düzenleyen: Only Man.)
#1

ADIM: [ø.Ŵ.ñ] Mēřŧ

Soyadım : GİZLİDİR 

Doğum yılım : 13/05/1986

Nerde yasıyom : Dünyada yasıyom 

Nerde otuyom : Evde otuyom 

Ne tür üyeyim : Tecrübeli üyeyim

Ne is yaparım : tf2 türkiyede küfür edenleri dolandırıcıları veya admine santaj yapanları ceker siteye atarım onun haricinde mimarlık isinde okuyom 

Kız arkadasın varmı : Bu bilgi gizlidir 

Hoslandım seyler : Kumar oynamak , ADMİNE SANTAJ YAPMAK , herhangi modu kumar yoluyla paraya cevirmek , icki icmek , arkadan bucaklamak ,beles item almak ,

HOSLANMADIM SEYLER : kurmar oynamamak, Admine santaj yapmamak , herhangi modu kumar yoluyla paraya cevirmemek , icki icmemek , arkadan bucaklamamak , beles item almamak 

ARKADAS DURUMUM : Bana saygıyla yaklasana bende saygıyla yaklasırım büyükse abi kücükse adıyla yada adam gibi adamsa onada abi derim :/ 

Bu aralar napıyon : Genelde küfür edenleri yakalayıp foruma atıyom onun dısında afk adamlara 31 yapıyom ü

Benim dıstan görünüsümün fotorafı : RBE2vj.png







Benim İcten görünüm fotorafı : vRYrGR.png







Benim ruh halim : MW9mQQ.png



En cok kullandım class : Demomen

Dinledim müzik [ reklam amaclı değildir ] https://www.youtube.com/watch?v=PmAahpaDppc

https://www.youtube.com/watch?v=ixifxQ_MDu4ü

Fovori sarkım : https://www.youtube.com/watch?v=726W5U2wcIA

En beğendim video : https://www.youtube.com/watch?v=lcDHKKNCLYQ


NOT :  Benim profilime Alttaki simgeyi yapana beles 1 esya profilim : http://steamcommunity.com/profiles/76561198165785462/

░░░░░░░░░░░░█░░█ 
░░░░░░░░░░░░█░░█ 
░░░░░░░░░░░█░░░█ 
░░░░░░░░░░█░░░░█ 
████████▄▄█░░░░░███████████▄
▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓▓█░░█░░░█▀█░█▀▀░█▀█░░░█
▓▓▓▓▓▓▓█▀▀█▀▀░█▀▄░█▀░░█▀▀░░░█
▓▓▓▓▓▓▓█░░█░░░▀░▀░▀▀▀░▀░░░░█
▓▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░░█
▓▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░░░░░█ 
███████▀░░░░▀▀█████████
imza zV8jLD.jpg

Only Man
Profesyonel Oyuncu




  • Konu Sayısı: 302
  • Yorum Sayısı: 630
  • Saygı Puanı: 25
  • Steam Level:  
7.10.2015, 21:06
#2

+GÜNCELDİR
imza zV8jLD.jpg

Sik
Tecrübeli Oyuncu




  • Konu Sayısı: 64
  • Yorum Sayısı: 219
  • Saygı Puanı: 8
  • Steam Level:  
15.10.2015, 15:18
#3

Big GrinDDDDDDDD
imza Well,Im a Time Lord,Not A Medic

VPYCNJ1.jpg
[img=0x274]http://images5.fanpop.com/image/photos/32000000/The-tenth-Doctor-quote-3-doctor-who-32058327-500-274.gif[/img]

Max The Best
Oyuncu




  • Konu Sayısı: 0
  • Yorum Sayısı: 4
  • Saygı Puanı: 0
  • Steam Level:  
21.10.2015, 01:05
#4

Abi okurken cok güldüm Big Grin

Only Man
Profesyonel Oyuncu




  • Konu Sayısı: 302
  • Yorum Sayısı: 630
  • Saygı Puanı: 25
  • Steam Level:  
15.11.2015, 02:02
#5

Komiğimdir :/
imza zV8jLD.jpg

Adolph Schneider™
Premium Üye


Premium


  • Konu Sayısı: 31
  • Yorum Sayısı: 70
  • Saygı Puanı: 0
  • Steam Level:  
23.02.2016, 14:09 (Son Düzenleme: 23.02.2016, 14:10, Düzenleyen: Adolph Schneider™.)
#6

Ruh Halini Değiştirmen lazım Big Grin
imza EJBjXD.gif

ßloodyHand
Tecrübeli Oyuncu




  • Konu Sayısı: 0
  • Yorum Sayısı: 50
  • Saygı Puanı: 0
  • Steam Level:  
8.05.2016, 18:02
#7

Bence Türk gençleri nerede yaşıyorsun sorusuna Dünya'da yaşıyorum demeyi, nerede oturuyorsun sorusuna evde oturuyorum demeyi bırakmalı !!! Düşük kalite espirilerinize gülenler var mı hala ?

CcC Özürlü Baykuş CcC
Profesyonel Oyuncu




  • Konu Sayısı: 39
  • Yorum Sayısı: 1,179
  • Saygı Puanı: 47
  • Steam Level:  
8.05.2016, 19:36
#8

(8.05.2016, 18:02)Arctic Soldier Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bence Türk gençleri nerede yaşıyorsun sorusuna Dünya'da yaşıyorum demeyi, nerede oturuyorsun sorusuna evde oturuyorum demeyi bırakmalı !!! Düşük kalite espirilerinize gülenler var mı hala ?

O kişi ve kendi tercihi hakkındadır . Yasal bir probleme yol açmadığı için söyleyebilir . Kendisine kalmış . Duruma göre ben bile gülebiliyorum kardeşim .
imza                                         lNdj4h6SQ6XQI.gif

ßloodyHand
Tecrübeli Oyuncu




  • Konu Sayısı: 0
  • Yorum Sayısı: 50
  • Saygı Puanı: 0
  • Steam Level:  
8.05.2016, 20:27 (Son Düzenleme: 9.05.2016, 17:51, Düzenleyen: ßloodyHand.)
#9

(8.05.2016, 19:36)CcC Özürlü Baykuş CcC Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(8.05.2016, 18:02)Arctic Soldier Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bence Türk gençleri nerede yaşıyorsun sorusuna Dünya'da yaşıyorum demeyi, nerede oturuyorsun sorusuna evde oturuyorum demeyi bırakmalı !!! Düşük kalite espirilerinize gülenler var mı hala ?

O kişi ve kendi tercihi hakkındadır . Yasal bir probleme yol açmadığı için söyleyebilir . Kendisine kalmış . Duruma göre ben bile gülebiliyorum kardeşim .

Burada hiç bir hak ve hukuk gözetmeksizin yorum yazdım. Yasal bir probleme yol açtığını da iddia etmedim... Yazdıklarımı tekrar gözden geçir lütfen   Angry

so cool
Oyuncu




  • Konu Sayısı: 2
  • Yorum Sayısı: 6
  • Saygı Puanı: -1
  • Steam Level:  
8.05.2016, 20:40
#10

Cringey AF

Yorum Yaz



Bu sayfayı görüntüleyenler: 1 Ziyaretçi