Chat Arşivi

|

o yüzden forumu kullanın
Arkadaşlar sağlıksal problemlerim yüzünden bu hafta fazla meşgulüm beni servera çağırmak için,şikayette bulunmak için mesaj atarsanız görmem
Warning: Mad Sözlükist is breaked out
Animeler haber programıdır
ᕕ(Ȍ□Ȍ)ᕗ kaçayım bari
amineler çizgi filmdir çatlayın ( ͡° ͜ʖ ͡°)
admin cidden gelmeniz lazım
bir admin jaile gelebilirmi
selam ben bir kanser alcaktm
sd.fdsfds
Hızımı alamadım bütün konulara mesaj atmışım.
Bu nasıl vicdansızlıktır.
Arkadaş bir yorum yazıcam canımdan bezdim, yorum yazma ile ilgili sıkıntı var arkadaş 10 defa yeni yorum gönder diyorum göndermiyro
kellenin amk kellenin çocuğu .d
tanı banlayanlar benide banlasın
4 saat banlandınız !!
YHA NOLDU AŞKIM NEREYEE
günün dozu ve muhtemelen attacağım son günün dozu. kendinize iyi bakın hakkınızı hll edin.benimki helal olsun size.